REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „Kalendarz APPwentowy” („Regulamin”)

§ I Definicje i postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady Akcji Promocyjnej „Kalendarz APPwentowy”.
  2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest EUROCASH Franczyza Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach przy ul. Wiśniowej 11, wpisana przez Sąd Rejonowy dla Poznania - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000259846, NIP 777-29-10-817, Regon 300333695 Kapitał zakładowy 3.800.000,00 PLN („Organizator” lub „EUROCASH”).
  3. Terminy użyte w Regulaminie otrzymują następujące znaczenie:
    1. Akcja Promocyjna (dalej: Promocja) – akcja komunikowana pod tytułem „KALENDARZ APPWENTOWY”. prowadzona jest w dniach 01.12.2022-24.12.2022 (dalej jako „Czas Trwania Akcji Promocyjnej”).
    2. Aplikacja Mobilna Delikatesy Centrum (dalej: Aplikacja) – aplikacja mobilna dostępna dla systemów iOS, Android oraz HarmonyOS, za pośrednictwem której konsument może korzystać z Programu.
    3. Karta „Delikarta” (dalej: Karta) – wykonana z tworzywa sztucznego karta zawierająca indywidualny numer, uprawniająca do udziału w Programie na zasadach określonych w regulaminie Programu Lojalnościowego „Delikarta” oraz do odbioru nagród.
    4. Oferta – promocja jednodniowa lub dwudniowa dostępna dla Uczestnika w Aplikacji, zawierająca szczegółowe informacje dotyczące konkretnego produktu oraz jego rodzajów i gramatury, a także ceny, rabatu lub mechanizmu, dat obowiązywania oraz limitu.
    5. Program Lojalnościowy „Delikarta” (dalej: Program) – Akcja Promocyjna organizowana przez EUROCASH Franczyza Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach przy ul. Wiśniowej 11 dla osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, które w dniu zgłoszenia udziału w Programie są pełnoletnie i mają pełną zdolność do czynności prawnych. Zasady Programu określa regulamin Programu Lojalnościowego „Delikarta”dostępny na stronie internetowej www.delikarta.pl/regulamin.
    6. Sklep Delikatesy Centrum – sklep objęty Programem, zrzeszony w sieci Delikatesy Centrum, w którym odbywa się Akcja Promocyjna. Pełna lista sklepów znajduje się na delikarta.pl/sklepy oraz w Aplikacji.
    7. Uczestnik – każda osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która łącznie:
      1. uczestniczy w Programie,
      2. posiada Kartę,
      3. jest pełnoletnia,
      4. posiada aktywne konto w Aplikacji,
      5. ma pełną zdolność do czynności prawnych.

§ II Ogólne zasady Akcji Promocyjnej

  1. W ramach Akcji Promocyjnej Uczestnik, który spełni warunki, o których mowa w par. II pkt. 2, 3 i 4, a także otworzy okienko poprzez naciśnięcie przycisku „Otwórz” w Kalendarzu APPwentowym w Aplikacji uprawniony zostaje do skorzystania z oferty zgodnej z informacjami zawartymi na szczegółowym widoku w danym okienku Kalendarza Appwentowego.
  2. Aby skorzystać z Akcji Promocyjnej, w tym z Oferty Uczestnik jest zobowiązany do przedstawienia aktywnej Karty (w formie Karty, Breloka lub w aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum) pracownikowi Sklepu Delikatesy Centrum przed dokonaniem płatności za zakupy z zastrzeżeniem par. II pkt. 5.
  3. Organizator informuje, że Aktywacja Karty następuje po rejestracji do programu Delikarta poprzez potwierdzenie prawidłowości numeru telefonu Uczestnika poprzez wysłanie Organizatorowi wiadomości SMS o treści zawierającej imię Uczestnika, zgodnie z par. II pkt. 2 Regulaminu Programu Lojalnościowego „Delikarta” dostępnego na stronie internetowej delikarta.pl, w Sklepach, lub poprzez wpisanie otrzymanego kodu SMS podczas procesu rejestracji do Programu Delikarta na stronie internetowej delikarta.pl lub w aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum. Aktywacja Karty jest jednorazowa i wymagana każdorazowo po zmianie numeru telefonu przez Uczestnika.
  4. Aby skorzystać z Akcji Promocyjnej, Uczestnik jest zobowiązany do posiadania aktywnego konta w Aplikacji, a następnie skorzystania w Sklepie z Oferty dostępnej w dniu wskazanym w szczegółach Oferty w Aplikacji.
  5. W Akcji Promocyjnej może wziąć udział osoba, która staje się Uczestnikiem rejestrując się do programu Delikarta najpóźniej z chwilą dokonania pierwszej transakcji w Sklepie, o której mowa w par. II pkt. 1 Regulaminu oraz aktywując w Aplikacji konkretną Ofertę obowiązującą w danym dniu.
  6. Założenia Ofert w ramach Akcji Promocyjnej będą każdorazowo udostępniane Uczestnikom od momentu ich obowiązywania według schematu kalendarzyka adwentowego.

§ III Postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku przeprowadzenia Akcji Promocyjnej niezgodnie z Regulaminem Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 30 dni od skorzystania z Akcji Promocyjnej.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące Programu należy zgłaszać pisemnie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora lub e-mailem na adres info@delikarta.pl. W przypadku reklamacji składanej przez Uczestnika Programu „Delikarta” reklamacja powinna zawierać: numer Karty „Delikarta”, numer telefonu Uczestnika podany przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie, datę urodzenia (dzień i miesiąc), imię i nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji Uczestnika (według wyboru Uczestnika: adres zamieszkania lub adres e-mail), adres sklepu Delikatesy Centrum, którego reklamacja dotyczy (jeżeli reklamacja związana jest z konkretnym sklepem Delikatesy Centrum), jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz żądanie Uczestnika.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
  5. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem. W przypadku odpowiedzi w formie pisemnej (nieelektronicznej) odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Uczestnikowi w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji w formie pisemnej na wskazany przez Uczestnika adres.
  6. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej.

§ IV Przetwarzanie danych osobowych Uczestników

Klauzula informacyjna od Organizatora:

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest Eurocash Franczyza sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach (62-052), ul. Wiśniowa 11. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: eurocash@eurocash.pl, telefonicznie pod numerem 61 658 33 00 lub pisemnie na adres siedziby Spółki.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym każdy Uczestnik może skontaktować się poprzez adres e-mail iod_ecf@eurocash.pl, telefonicznie pod numerem 61 333 22 77 lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem „IOD”. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Pani / Pana dane osobowe są przetwarzane w celu:
    1. Przeprowadzenia Akcji Promocyjnej „Kalendarz APPwentowy” zgodnie z regulaminem oraz weryfikacji przyznania rabatu – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na organizacji akcji (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    2. Promocji akcji w Aplikacji, na stronie www oraz w sklepach – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zwiększeniu sprzedaży produktów promocyjnych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    3. W razie złożenia reklamacji w celu jej rozpatrzenia – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na ochronie przed roszczeniami i obsłudze roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), a także przepisy kodeksu cywilnego obligujące przedsiębiorcę do rozpatrzenia reklamacji;
    4. Prowadzenia komunikacji z Uczestnikami Promocji – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na realizacji Promocji (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  4. Ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obronie interesów gospodarczych i prawnych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  5. Pani / Pana dane osobowe będą przekazywane dostawcom usług IT i podmiotom wspierającym Spółkę.
  6. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Promocji. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w celu i w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
  7. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  8. Uczestnikom przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Na terenie Polski, organem nadzorczym właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Promocji.

§ V Postanowienia końcowe

  1. Regulamin podlega przepisom prawa polskiego. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie EUROCASH oraz na delikarta.pl oraz w Sklepach Delikatesy Centrum.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, regulaminu Karty lojalnościowej „Delikarta” dostępnego na stronie internetowej delikarta.pl.
  3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.