Niniejszy Regulamin określa zasady Programu Lojalnościowego „Delikarta” („Program”).
Organizatorem Programu jest EUROCASH Franczyza Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach przy
ul. Wiśniowej 11, wpisana przez Sąd Rejonowy dla Poznania - Nowe Miasto i Wilda
w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000259846, NIP 777-29-10-817, Regon 300333695 Kapitał zakładowy 3.800.000,00 PLN
(„Organizator” lub „EUROCASH”).
Terminy użyte w Regulaminie otrzymują następujące znaczenie:
Uczestnik – osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, która w dniu
zgłoszenia udziału w Programie jest pełnoletnia i ma pełną zdolność do czynności prawnych.
PIN Pad –elektroniczne urządzenie służące m.in. do dokonywania płatności
elektronicznych w Sklepie Delikatesy Centrum lub Sklepie Mila, a także służące do
rejestracji Uczestnika w Programie.
Formularz zgłoszenia do Programu –
formularz zgłoszenia udziału w Programie wypełniany przez Uczestnika w Sklepie Delikatesy
Centrum lub Sklepie Mila na PIN Padzie lub za pośrednictwem dedykowanych kanałów
elektronicznych (np. aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum, stronie internetowej: www.delikarta.pl oraz innych dostępnych).
Karta „Delikarta” –
wykonana z tworzywa sztucznego karta zawierająca indywidualny numer, uprawniająca do
udziału w Programie na zasadach określonych w Regulaminie. Karta nie jest kartą imienną.
Karta „Delikarta” wydawana jest w dwóch egzemplarzach – w formie karty oraz w formie
breloka do kluczy („Brelok”).
Konto Uczestnika –
elektroniczne konto Uczestnika prowadzone przez EUROCASH, dostępne dla Uczestnika
Programu przez dedykowaną aplikację mobilną Delikatesy Centrum oraz stronę www.delikarta.pl, w ramach którego Uczestnik
ma możliwość m.in. zarządzania swoimi danymi podanymi w związku z uczestnictwem w
Programie (w tym aktualizacji danych), przeglądania dostępnych dla Uczestnika ofert
promocyjnych.
Sklep Delikatesy Centrum –
oobjęty Programem sklep, zrzeszony w sieci Delikatesy Centrum. Wykaz sklepów objętych
Programem dostępny jest na stronie internetowej: www.delikarta.pl/sklepy, a informację
o objęciu sklepu Programem można również uzyskać na infolinii Delikarty pod numerem +48 662 882 662.
Sklep Mila –
objęty Programem sklep, zrzeszony w sieci Mila. Wykaz Sklepów Mila objętych
Programem dostępny jest na stronie internetowej: www.delikarta.pl/mila, a informację o
objęciu sklepu Programem można również uzyskać na infolinii Delikarty pod numerem +48 662 882 662.
Program trwa od dnia 2 listopada 2016 r. przez czas nieokreślony.
W przypadku, gdy Organizator zdecyduje o zakończeniu trwania Programu, poinformuje o tym
Uczestników poprzez wysłanie informacji o zakończeniu trwania Programu, odpowiednio, na
adres korespondencyjny lub adres e-mail Uczestnika lub za pomocą wiadomości SMS na adres
lub numer telefonu zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi przez Uczestnika w związku z
uczestnictwem w Programie z wyprzedzeniem co najmniej 30 (trzydziestu) dni. W przypadku
zmiany danych kontaktowych w trakcie trwania Programu przez Uczestnika, Organizator przekaże
informację o zakończeniu trwania Programu na aktualne dane kontaktowe podane przez Uczestnika
w związku z uczestnictwem w Programie. W tym samym terminie Organizator umieści informacje
o zakończeniu trwania Programu na stronie internetowej:
www.delikarta.pl.
Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie zgodnie z
punktem II.5 Regulaminu. Zakończenie trwania Programu przez Organizatora w żadnym razie nie
będzie naruszać praw nabytych przez Uczestników na podstawie postanowień Regulaminu.
Program obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w Sklepach Delikatesy Centrum oraz Sklepach Mila.
Uczestnik Programu, który posiada kartę "Delikarta" może skorzystać z dodatkowych akcji
promocyjnych, które będą dostępne w Sklepach Delikatesy Centrum oraz Sklepach Mila
(„Akcje Promocyjne”). Akcje Promocyjne organizowane w ramach Programu mają
charakter dodatkowy. Korzystanie przez Uczestnika z Akcji Promocyjnych nie wyklucza udziału
Uczestnika w innych akcjach promocyjnych organizowanych w Sklepach Delikatesy Centrum lub
Sklepach Mila Organizator zastrzega sobie prawo prowadzenia Akcji Promocyjnych, w których
ilość kupowanych przez Uczestnika produktów promocyjnych podlega ograniczeniu. Informacje o
wszelkich ograniczeniach ilościowych udostępnione będą bezpośrednio na materiałach
informujących o danej Akcji Promocyjnej.
Organizator zastrzega sobie możliwość rozszerzania grona podmiotów, w których akceptowana
jest karta „Delikarta”. Informacja o rozszerzeniu zostanie opublikowana na stronie internetowej
www.delikarta.pl.
Regulamin dodatkowych akcji promocyjnych, które będą dostępne dla posiadaczy
karty „Delikarta” u tych podmiotów, dostępny będzie w ich siedzibie oraz na stronie
www.delikarta.pl.
§ II Uczestnictwo w Programie
Warunkiem uczestnictwa w Programie jest:
uprzednie zapoznanie się przez Uczestnika z postanowieniami Regulaminu
oraz akceptacja postanowień Regulaminu oraz dokonanie zgłoszenia poprzez jedną z
wymienionych poniżej metod rejestracji do Programu:
dokonanie zgłoszenia udziału w Programie poprzez rejestrację na dostępnym w sklepie PIN
Padzie w okresie trwania Programu. W formularzu rejestracyjnym na PIN Padzie Uczestnik
zobligowany jest podać następujące dane identyfikacyjne: numer polskiego telefonu
komórkowego (w formacie xxx-xxx-xxx), datę urodzenia (w formacie dd/mm/rrrr) oraz płeć
(1 - kobieta, 2 – mężczyzna). Uczestnik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych
identyfikacyjnych, albo
dokonanie zgłoszenia udziału w Programie poprzez rejestrację w dedykowanych kanałach
elektronicznych (np. aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum, na stronie internetowej
www.delikarta.pl
oraz innych dostępnych) w okresie trwania Programu. Uczestnik
zobowiązany jest podać następujące dane: numer polskiego telefonu komórkowego
(w formacie xxx-xxx-xxx), datę urodzenia (w formacie dd/mm/rrrr) oraz płeć (1 - kobieta, 2 – mężczyzna)
oraz dane, o których mowa w punkcie III.3 Regulaminu. Dokonując rejestracji w kanale
elektronicznym, system automatycznie utworzy dla takiego Uczestnika Konto Uczestnika.
Po dokonaniu zgłoszenia udziału w Programie poprzez rejestrację w kanale elektronicznym,
Uczestnik odbiera Kartę „Delikarta” w Sklepie Delikatesy Centrum lub Sklepie Mila.
Karta „Delikarta” umożliwia Uczestnikowi, który zgłosił swój udział w Programie
korzystanie z Programu od momentu odbioru/otrzymania Karty „Delikarta” w Sklepie
Delikatesy Centrum lub Sklepie Mila,
Po dokonaniu zgłoszenia udziału w Programie na PIN Padzie, pracownik Sklepu Delikatesy
Centrum lub Sklepu Mila przekazuje Uczestnikowi Kartę „Delikarta”.
Po dokonaniu zgłoszenia udziału w Programie za pomocą urządzenia PIN Pad w Sklepie Delikatesy
Centrum lub Sklepie Mila, Uczestnik otrzyma od Organizatora wiadomość SMS z prośbą o
potwierdzenie prawidłowości numeru telefonu Uczestnika. Uczestnik powinien potwierdzić
prawidłowość swojego numeru telefonu poprzez wysłanie Organizatorowi w przeciągu 24 godzin
od otrzymania SMS zwrotnej wiadomości ze swoim imieniem na numer, z którego otrzymał wiadomość.
W przypadku braku odpowiedzi na SMS Organizatora, klient ma możliwość potwierdzenia prawidłowości
swojego numeru telefonu poprzez wysłanie Organizatorowi SMS ze swoim imieniem na numer
+48 662 882 662. Koszt wysłania SMS jest zgodny z taryfą danego operatora. Potwierdzenie
prawidłowości otrzymanego numeru telefonu Uczestnika jest równoznaczne z aktywowaniem
karty „Delikarta”.
W przypadku zgłoszenia przez Uczestnika do Organizatora wniosku o zmianę numeru telefonu
podanego zgodnie z punktem II.1.a Regulaminu, Uczestnik ponownie otrzyma od Organizatora
wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie prawidłowości numeru telefonu Uczestnika. Uczestnik
powinien potwierdzić prawidłowość swojego numeru telefonu poprzez wysłanie Organizatorowi w
przeciągu 24 godzin od otrzymania SMS zwrotnej wiadomości ze swoim imieniem na numer, z którego
otrzymał wiadomość. W przypadku braku odpowiedzi na SMS Organizatora, klient ma możliwość
potwierdzenia prawidłowości swojego numeru telefonu poprzez wysłanie Organizatorowi SMS ze
swoim imieniem na numer +48 662 882 662. Koszt wysłania SMS jest zgodny z taryfą danego
operatora. Potwierdzenie prawidłowości otrzymanego numeru telefonu Uczestnika jest
równoznaczne z aktywowaniem karty „Delikarta”
Karta „Delikarta” umożliwia Uczestnikowi, który dokonał zgłoszenia do Programu, korzystanie
z Programu od momentu odbioru Karty „Delikarta” w Sklepie Delikatesy Centrum lub Sklepie Mila
i potwierdzenia prawidłowości numeru uczestnika poprzez wysłanie Organizatorowi zwrotnej
wiadomości SMS ze swoim imieniem, zgodnie z punktem II.3 Regulaminu lub potwierdzeniu
prawidłowości numeru w trakcie zgłoszenia w dedykowanym kanale elektronicznym (np. w
aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum, na stronie internetowej
www.delikarta.pl
oraz innych dostępnych),
Uczestnictwo w Programie jak i podanie danych osobowych Uczestnika jest dobrowolne.
Uczestnik, który przystąpił do Programu może zrezygnować z udziału w Programie
w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o rezygnacji na adres siedziby EUROCASH z
dopiskiem na kopercie „Delikarta” lub drogą e-mailową na adres:
info@delikarta.pl.
§ III Konto Uczestnika
Z zastrzeżeniem punktu II.1.a. Regulaminu, każdy Uczestnik po zarejestrowaniu się w Programie
za pośrednictwem urządzenia PIN Pad, ma możliwość założenia swojego Konta Uczestnika poprzez
dedykowane kanały elektroniczne (np. aplikację mobilną Delikatesy Centrum, stronę internetową
delikarta.pl
oraz inne dostępne).
Aby założyć Konto Uczestnika, Uczestnik zobowiązany jest podać numer swojej Karty „Delikarta”
oraz aktualny numer telefonu komórkowego (podany podczas rejestracji na PIN Padzie lub
wynikający z późniejszych jego korekt w danych Uczestnika). Następnie Uczestnik zobowiązany
jest podać następujące dane: (i) imię i nazwisko, (ii) miejscowość, oraz (iii) kod pocztowy.
Uczestnik może również podać następujące dane: (i) adres e-email, (ii) ulicę, oraz (iii)
numer domu i mieszkania. Uczestnik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych identyfikacyjnych.
Uczestnikom, którzy dokonali zgłoszenia do Programu za pomocą dedykowanych kanałów
elektronicznych zgodnie z punktem II.1.a Regulaminu, system automatycznie założy Konto Uczestnika,
Każdorazowe logowanie na Konto Uczestnika odbywa się przy użyciu następujących danych
Uczestnika podanych w formularzu rejestracyjnym: numer Karty „Delikarta” lub aktualny numer
telefonu przypisany do Konta Uczestnika oraz hasło ustalone podczas zakładania Konta Uczestnika.
Jeżeli Uczestnik chce usunąć swoje Konto Uczestnika, powinien wysłać wiadomość elektroniczną
z prośbą o usunięcie Konta Uczestnika na adres poczty elektronicznej
info@delikarta.pl
wraz z podaniem numeru Karty „Delikarta” oraz numeru telefonu wskazanego za pośrednictwem
Konta Uczestnika. Organizator nie później niż w terminie 7 (siedem) dniu od otrzymania
żądania usunięcia Konta Uczestnika potwierdza, wysyłając na adres poczty elektronicznej, z
którego otrzymał zgłoszenie, zamiar usunięcia Konta Uczestnika w terminie 30 (trzydzieści)
dni od przesłania takiej informacji. W tym okresie, Uczestnik może wystąpić do Organizatora
na adres poczty elektronicznej
info@delikarta.pl
o przywrócenie Konta Uczestnika. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, dotyczących
Konta Uczestnika, wygasa z chwilą usunięcia Konta Uczestnika przez Organizatora. Usunięcie
Konta Uczestnika nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Programie.
§ IV Ogólne zasady Programu
Uczestnik Programu, który posiada Kartę „Delikarta” może skorzystać z Akcji Promocyjnych,
które będą dostępne w Sklepach Delikatesy Centrum lub Sklepach Mila. W tym celu Uczestnik
jest zobowiązany do przedstawienia Karty „Delikarta” (w formie karty lub w formie Breloka)
pracownikowi Sklepu Delikatesy Centrum lub Sklepu Mila przed zeskanowaniem pierwszego produktu
przez sprzedawcę lub podania swojego numeru telefonu przypisanego aktualnie do posiadanej
Delikarty na urządzeniu PIN Pad po uprzednim uruchomieniu przez kasjera takiej funkcji z
poziomu kasy.
Informacje dotyczące poszczególnych Akcji Promocyjnych będą udostępniane przez Organizatora,
w zależności od rodzaju danej Akcji Promocyjnej, w Sklepach Delikatesy Centrum lub Sklepach
Mila, w dedykowanej aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum, na stronie internetowej
delikarta.pl
lub na części niefiskalnej paragonów fiskalnych (bezpośrednio po wydruku paragonów) wydawanych
w Sklepach Delikatesy Centrum lub Sklepach Mila oraz innych kanałach komunikacji. W przypadku
wyrażenia przez Uczestnika uprzedniej zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych
środkami komunikacji elektronicznej lub telefonicznie przez Organizatora, informacje o Akcjach
Promocyjnych mogą być również przesyłane Uczestnikowi na podany przez Uczestnika w związku z
uczestnictwem w Programie numer telefonu komórkowego lub adres e-mail. W przypadku zmiany danych
kontaktowych w trakcie trwania Programu przez Uczestnika, Organizator przekaże w/w informację
o Akcjach Promocyjnych na aktualne dane kontaktowe podane przez Uczestnika w związku z
uczestnictwem w Programie.
§ V Karta „Delikarta”
Karty „Delikarta” pozostają własnością EUROCASH. Karty „Delikarta” nie można zbywać
lub przekazywać w inny sposób jakimkolwiek osobom trzecim.
Karty „Delikarta” nie są elektronicznymi instrumentami płatniczymi, a w szczególności nie
są kartami kredytowymi, debetowymi ani innymi kartami z funkcją płatniczą.
W przypadku zgłoszenia utraty Karty „Delikarta” zostanie wydana nowa Karta „Delikarta”.
Utratę Karty „Delikarta” należy zgłosić drogą pisemną poprzez wysłanie listu na adres siedziby
EUROCASH z dopiskiem na kopercie „Delikarta” lub poprzez wysłanie wiadomości email na adres
info@delikarta.pl
lub zgłosić telefonicznie fakt zaginięcia pod numerem telefonu +48 662 882 662, podając
numer telefonu podany przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie oraz dzień i
miesiąc z daty urodzenia Uczestnika.
W przypadku zgłoszenia przez Uczestnika utraty Karty „Delikarta”, dotychczas używana przez
niego Karta „Delikarta” zostanie zablokowana, a Uczestnik będzie miał możliwość odebrania w
Sklepie Delikatesy Centrum lub Sklepie Mila nowej Karty „Delikarta” (w postaci karty oraz
Breloka), po podaniu swojego numeru telefonu podanego przez Uczestnika w związku z
uczestnictwem w Programie. O dokonaniu blokady oraz możliwości odbioru nowej Karty „Delikarta”
Uczestnik zostanie poinformowany poprzez wiadomość SMS na numer telefonu aktualnie przypisany
do jego Konta Uczestnika lub poprzez adres email, z którego dokonał zgłoszenia o utracie
Karty „Delikarta”.
§ VI Postępowanie reklamacyjne
Wszelkie reklamacje dotyczące Programu należy zgłaszać telefonicznie pod numerem
+48 662 882 662, pisemnie listem poleconym na adres siedziby EUROCASH lub e-mailem na adres
info@delikarta.pl.
Reklamacja powinna zawierać: numer Karty „Delikarta”, numer telefonu Uczestnika podany przez
Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie, datę urodzenia (dzień i miesiąc), imię i
nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji Uczestnika (według wyboru Uczestnika: adres
zamieszkania lub adres e-mail), adres Sklepu Delikatesy Centrum lub Sklepu Mila którego
reklamacja dotyczy (jeżeli reklamacja związana jest z konkretnym sklepem Delikatesy Centrum
lub Sklepem Mila), jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz żądanie Uczestnika.
EUROCASH rozpatrzy reklamację Uczestnika oraz poinformuje go o decyzji dotyczącej reklamacji,
na piśmie na adres do korespondencji, o którym mowa w punkcie VI.1 Regulaminu w terminie 14
dni od dnia jej otrzymania.
§ VII Postanowienia przejściowe i
końcowe
EUROCASH może wprowadzić zmiany do Regulaminu, w żadnym razie taka zmiana nie będzie
naruszać praw nabytych przez Uczestnika na podstawie dotychczasowych postanowień Regulaminu.
Informacja o zmianie Regulaminu wraz z treścią aktualnego regulaminu
zostanie ogłoszona przez EUROCASH na stronie internetowej
delikarta.pl.
Aktualna wersja regulaminu dostępna będzie także w Sklepach Delikatesy Centrum oraz Sklepach Mila.
Informacja o zmianie Regulaminu zostanie wysłana przez Organizatora Uczestnikom na adres
korespondencyjny lub adres e-mail lub za pomocą wiadomości SMS zgodnie z danymi kontaktowymi
podanymi przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie. Informacja o zmianie
Regulaminu może również zostać przedłożona Uczestnikowi w postaci rejestrowanego wydruku
niefiskalnego.
W przypadku zmiany danych kontaktowych w trakcie trwania Programu przez Uczestnika,
Organizator przekaże informację o zmianie Regulaminu na aktualne dane kontaktowe podane
przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie.
Jeżeli Uczestnik wyraża zgodę na zmieniony Regulamin, wtedy po upływnie 21 dni od dnia
doręczenia Uczestnikowi informacji o zmianie Regulaminu, będzie do niego miał zastosowanie
zmieniony Regulamin. Uczestnik, który wyraża zgodę na zmieniony Regulamin nie musi składać
Organizatorowi żadnego dodatkowego oświadczenia o wyrażeniu zgody.
W przypadku, gdy Uczestnik nie zgadza się na zmieniony Regulamin, powinien wysłać
oświadczenie o rezygnacji z udziału w Programie na adres siedziby EUROCASH z dopiskiem na
kopercie „Delikarta” lub drogą e-mailową na adres:
info@delikarta.pl
w terminie 21 dni od
dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu. Niezależnie od powyższego, Uczestnik może
zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie zgodnie z punktem II.5 Regulaminu.
Uczestnik może zostać wykluczony przez EUROCASH z Programu w przypadku podania nieprawdziwych
danych podczas rejestracji w Programie oraz w przypadku braku aktywności Uczestnika w
Programie (braku występowania transakcji przypisanych do powiązanej z jego Kontem Karty
„Delikarta” przez okres 1 roku, rozumianego jako 365 dni kalendarzowych). Organizator
powiadomi Uczestnika na adres korespondencyjny lub adres e-mail lub za pomocą wiadomości SMS
zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie
o zamiarze wykluczenia Uczestnika z Programu w terminie 30 (trzydziestu) dni od otrzymania
przez Uczestnika takiej informacji. W tym okresie, Uczestnik może wysłać do Organizatora
e-mail na adres poczty elektronicznej
info@delikarta.pl
lub list na adres siedziby EUROCASH
z informacją o dalszym zainteresowaniu udziałem w Programie. W przypadku zmiany danych
kontaktowych w trakcie trwania Programu przez Uczestnika, Organizator przekaże w/w
informację na aktualne dane kontaktowe podane przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie.
EUROCASH zastrzega sobie także prawo do wykluczenia Uczestnika, w odniesieniu do którego
istnieje uzasadnione podejrzenie, iż karta nie jest wykorzystywana zgodnie z zasadami
zdefiniowanymi w Regulaminie. W szczególności EUROCASH zastrzega sobie prawo do wykluczenia
Uczestnika, do którego karty przypisane będzie co najmniej 12 transakcji dziennie lub co
najmniej 35 transakcji w trakcie jednego tygodnia kalendarzowego. Organizator zastrzega
sobie także prawo do wykluczenia Uczestnika w sytuacji, w której istnieje uzasadnione
podejrzenie, że zakupy w ramach Akcji Promocyjnych nie są dokonywane do celów konsumpcyjnych,
ale do wykorzystania w działalności gospodarczej. Organizator powiadomi Uczestnika na adres
korespondencyjny lub adres e-mail lub za pomocą wiadomości SMS zgodnie z danymi kontaktowymi
podanymi przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie o zamiarze wykluczenia
Uczestnika z Programu w terminie 7 (siedmiu) dni.
Organizator informuje, że jest administratorem danych osobowych Uczestników oraz, że dane te
będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu realizacji Programu oraz w celu
marketingu produktów i usług Organizatora na warunkach określonych we właściwych przepisach
dotyczących ochrony danych osobowych. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych
oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich
udostępnienia może uniemożliwić przystąpienie do Programu.
Pod warunkiem uzyskania osobnych zgód Uczestnika na kontakt poprzez SMS lub środkami
komunikacji elektronicznej wyrażonych, odpowiednio, na PIN Padzie lub za pośrednictwem
strony internetowej
delikarta.pl, dane kontaktowe przekazane Organizatorowi mogą być
wykorzystywane przez Organizatora w celu przekazywania informacji handlowych i marketingowych
(w tym także dotyczących produktów alkoholowych) środkami komunikacji elektronicznej lub
telefonicznie przez Organizatora na podany przez Uczestnika adres e-mail oraz numer telefonu.
Zgody wyrażone przez Uczestnika są dobrowolne i Uczestnik ma prawo zmiany/wycofania
poszczególnej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z
prawem wysyłanych informacji marketingowych przed wycofaniem zgody.
Regulamin podlega przepisom prawa polskiego. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie
EUROCASH, na stronie internetowej:
delikarta.pl
oraz w Sklepach Delikatesy Centrum oraz Mila.
Zaloguj się aby zobaczyć
Zaloguj się ponownie za pomocą tymczasowego
hasła.
Wpisz numer telefonu, który podałeś w czasie rejestracji, a my prześlemy Ci
tymczasowe hasło.
Nasza strona internetowa delikarta.pl w celu świadczenia usług na najwyższym
poziomie wykorzystuje pliki cookies. Informacje na temat cookies oraz przetwarzania
Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności.
Korzystając z niniejszej strony bez zmiany w ustawieniach przeglądarki, zgadzasz
się
na zapisywanie plików cookies w pamięci swojego urządzenia końcowego.
Jeśli nie wyrażasz zgody, w każdej chwili
możesz zmienić ustawienia przeglądarki, odrzucając zapisywanie plików cookies.