REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „ŁAPPACZ” („Regulamin”)
-
§ I Definicje i postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady Akcji Promocyjnej „ŁAPPACZ”.
- Organizatorem Akcji Promocyjnej jest EUROCASH Franczyza Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach przy ul. Wiśniowej 11, wpisana przez Sąd Rejonowy dla Poznania - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000259846, NIP 777-29-10-817, Regon 300333695 Kapitał zakładowy 3.800.000,00 PLN („Organizator” lub „EUROCASH”).
-
Terminy użyte w Regulaminie otrzymują następujące znaczenie:
- Program – program lojalnościowy „Delikarta”.
- Uczestnik – osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, która w dniu zgłoszenia udziału w Programie jest pełnoletnia i ma pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała rejestracji do programu Delikarta.
- Karta „Delikarta” – wykonana z tworzywa sztucznego karta zawierająca indywidualny numer, uprawniająca do udziału w Programie na zasadach określonych w Regulaminie Programu „Delikarta”. Karta nie jest kartą imienną. Karta „Delikarta” wydawana jest w dwóch egzemplarzach – w formie „Karty” i w formie breloka do kluczy („Brelok”). Dostępna jest również elektroniczna Karta „Delikarta” w aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum.
- Sklep Delikatesy Centrum – sklep objęty Programem lojalnościowym „Delikarta”, zrzeszony w sieci Delikatesy Centrum, w którym odbywa się Akcja Promocyjna. Pełna lista sklepów znajduje się na delikarta.pl/sklepy oraz w aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum.
- Aplikacja Mobilna - aplikacja mobilna Delikatesy Centrum dostępna dla systemów iOS, Android oraz HarmonyOS, za pośrednictwem której konsument może korzystać z Programu i w której znajdują się Oferty.
- Oferty - promocje dostępne dla Uczestnika wyłącznie w Aplikacji Mobilnej. Oferty zawierają szczegółowe informacje dotyczące konkretnego produktu oraz jego rodzajów i gramatury, a także ceny, rabatu lub mechanizmu, dat obowiązywania oraz limitu.
- Akcja Promocyjna – akcja komunikowana pod tytułem „ŁAPPACZ” prowadzona jest w dniach od 07.09.2023 do 31.10.2023 r. lub innych datach zaznaczonych przy konkretnej promocji (dalej jako „Czas Trwania Akcji Promocyjnej”) lub do wyczerpania zapasów.
-
§ II Ogólne zasady Akcji Promocyjnej
-
Akcją Promocyjną objęte są zakupy wszystkich towarów i usług dostępnych w Sklepach/Sklepie z wyłączeniem zakupów:
- leków,
- preparatów do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt,
- napojów alkoholowych,
- wyrobów tytoniowych, e-papierosów, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych,
- kart podarunkowych,
- bonów i talonów podarunkowych,
- kart do telefonu typu pre-paid oraz doładowań telefonów,
- usług i sprzedaży zakładów na gry liczbowe,
- losów loterii pieniężnych,
- transakcji zapłaty za jakiekolwiek rachunki (w tym faktury) za usługi typu media, telefon, gaz, itp.
- Uczestnicy Akcji promocyjnej aby otrzymać pierwszą dzienną Ofertę, zobowiązani są otworzyć Aplikację Mobilną danego dnia oraz zalogować się na swoje konto w Programie.
-
Uczestnicy Akcji promocyjnej aby otrzymać drugą dzienną Ofertę, zobowiązani są spełnić poniższy warunek:
- Dokonać jednorazowego zakupu (udokumentowanego na jednym paragonie lub tzw. fakturze konsumenckiej, dalej „Dowód Zakupu promocyjnego”) specjalnie oznaczonych produktów (z zastrzeżeniem par. II pkt. 1) za kwotę min. 15,00 (słownie: piętnaście) zł brutto w dowolnym Sklepie Delikatesy Centrum. Podczas zakupu Uczestnik jest zobowiązany okazać aktywną Kartę „Delikarta” bądź wprowadzić do Pin Pad-a numer telefonu, który został użyty do rejestracji w Programie, celem powiązania dokonanych zakupów z kontem w Programie. Za pełne 15,00 (słownie: piętnaście) zł brutto (z zastrzeżeniem par. II pkt 1) wydane na zakupy specjalnie oznaczonych produktów w Sklepie Uczestnikowi przysługuje druga dzienna Oferta
- W ramach Akcji Promocyjnej Klient może codziennie od poniedziałku do soboty otrzymać drugą Ofertę dostępną za zakupy specjalnie oznaczonych produktów za min. 15 zloty (po spełnieniu warunku opisanego w par. II pkt. 3a).
- W ramach Akcji Promocyjnej Uczestnik może otrzymać nie więcej niż dwie Oferty dziennie od poniedziałku do soboty, zgodnie z opisanymi w par. 2, pkt. 2, 3 i 4 zasadami.
- W ramach Akcji Promocyjnej Uczestnik, który spełni warunki, o których mowa w par II pkt 1, 2, 3 i 6 będzie mógł skorzystać z niej podczas następnych zakupów. Podczas zakupu produktu objętego Ofertą wystarczy okazać aktywną Kartę „Delikarta” przy kasie, a rabat naliczy się automatycznie. Aktualna lista Ofert objętych Akcją Promocyjną jest dostępna w Aplikacji Mobilnej.
- Aktywacja Karty „Delikarta” następuje po rejestracji do programu Delikarta poprzez potwierdzenie prawidłowości numeru telefonu Uczestnika poprzez wysłanie Organizatorowi wiadomości SMS o treści zawierającej imię Uczestnika, zgodnie z par II pkt 2 Regulaminu Programu Lojalnościowego „Delikarta” dostępnego na delikarta.pl, w sklepach Delikatesy Centrum, lub poprzez wpisanie otrzymanego kodu SMS podczas procesu rejestracji do Programu Delikarta na stronie internetowej delikarta.pl lub w Aplikacji Mobilnej. Aktywacja karty jest jednorazowa i wymagana każdorazowo po zmianie numeru telefonu przez Uczestnika.
-
Akcją Promocyjną objęte są zakupy wszystkich towarów i usług dostępnych w Sklepach/Sklepie z wyłączeniem zakupów:
-
§ III Postępowanie reklamacyjne
- W przypadku przeprowadzenia Akcji Promocyjnej niezgodnie z Regulaminem Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 30 dni od skorzystania z Akcji promocyjnej.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Programu należy zgłaszać pisemnie, listem poleconym na adres siedziby EUROCASH lub e-mailem na adres info@delikarta.pl. W przypadku reklamacji składanej przez Uczestnika Programu „Delikarta” reklamacja powinna zawierać: numer Karty „Delikarta”, numer telefonu Uczestnika podany przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie, datę urodzenia (dzień i miesiąc), imię i nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji Uczestnika (według wyboru Uczestnika: adres zamieszkania lub adres e-mail), adres sklepu Delikatesy Centrum którego reklamacja dotyczy (jeżeli reklamacja związana jest z konkretnym sklepem Delikatesy Centrum), jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz żądanie Uczestnika.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
- Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej.
-
§ IV Postanowienia końcowe
- Regulamin podlega przepisom prawa polskiego. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie EUROCASH oraz na delikarta.pl oraz w Sklepach Delikatesy Centrum.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, regulaminu Karty lojalnościowej „Delikarta” dostępnego na stronie internetowej delikarta.pl.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.